Rinkiminių liapsusų daugėja. Ką tik diskutuota apie Ingridos Šimonytės prezidentinės kampanijos šūkį, kuris priminė Vladimiro Putino šūkį. Į šią konkurentės klaidą netruko sureaguoti Ignas Vėgėlė, Kovo 8-osios proga I. Šimonytei nusiuntęs tulpių, perrištų Rusijos vėliavos spalvos juostelėmis. Visgi, klaidų jau nepavyko išvengti ir pačiam siuntėjui, šiam kandidatui Pranciškus Asyžietis tapo „Pranciškumi Azijiečiu". Galiausiai, linksniuotos Gitano Nausėdos rašybos klaidos ir kvietimas kavos už rinkėjų parašus. Dabartiniam šalies vadovui kliuvo ir dėl linkėjimų Baltarusijos vlogeriui, kuriuos perduoti G. Nausėdos paprašė mažas berniukas. Kai kurių kandidatų programų vis dar nėra, o premjerė ir prezidentas rinkiminę kampaniją, atrodytų, vykdo itin tyliai. Ar šie rinkimai yra įdomūs? Nejaugi rinkiminę kovą stebėsime tik per liapsusus? Kas vykdo gerą rinkiminę kampaniją?
Diskutuojame su Vytauto Didžiojo universiteto politologu Ignu Kalpoku ir Vilniaus politikos analizės instituto asocijuotuoju analitiku Matu Baltrukevičiumi.
BNS nuotr.
Komentarai
Bendravimo taisyklės