Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip kuriami nauji prekės ženklai ir kodėl laidojami seni?

2019-05-07, Antradienis 14:35
Giedrius Juozapavičius

Apie prekės ženklo kūrimą, pozicionavimą ir repozicionavimą, apie priežastis ir pasekmes, kai keli ilgaamžiai prekės ženklai „nužudomi“ ir vietoj jų „gimsta“ naujas. Apie plėtrą užsienio rinkose ir kliento pažinimą, apie klaidas, kurių antrą kartą nedarytų, placebo efektą, gera emocija paremtą pozicionavimą ir skraidančius drugelius pilve, pasakos įmonės „BIOK labaratorija“ marketingo vadovė Ieva Čepononė.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai