Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Ką gauna lojalus pirkėjas? Tai – daugiau nei nuolaidos

2022-02-23, Trečiadienis 11:35
Rima Aukštuolytė

Įvairios lojalumo programos ir lojalumo kortelės įprastai siejamos su nuolaidomis. Pirkėjus išlaikyti norintys verslo atstovai ką nors jiems siūlo mainais. Ir tai – jau kelis šimtus metų veikianti praktika. Tačiau per tiek laiko ištobulėjo ir lojalumo programos, kurios darosi vis asmeniškesnės ir pirkėjui gali pasiūlyti tai, kas atspindi jo apsipirkimo įpročius.

Prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo programa bei pirmoji nuolaidų kortelė veikia nuo 2004 metų ir yra viena populiariausių Lietuvoje. Prieš trejus metus programą papildė ir mobilioji programėlė, kuria šiuo metu jau naudojasi daugiau nei 300 tūkst. vartotojų. Pernai lojaliems pirkėjams buvo pasiūlyta prisijungti ir prie „Ačiū“ klubų. Apie tai, kuo šiuo metu yra tapusios lojalumo programos ir link ko einama, diskutuojame su Ona Makauskaite-Gudaitiene, „Maximos“ pirkėjų lojalumo valdymo skyriaus vadove.

Laidą „Maksimalus pulsas" pristato lietuviškas prekybos tinklas „Maxima".

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai