Šįkart laidoje kalbame apie AB Vilniaus šilumos tinklus – centralizuotos šilumos ir karšto vandens tiekėją Lietuvoje, aptarnaujantį daugiau nei 220 tūkst. klientų. Nors įmonės veikla yra reguliuojama, jos veiklos centre – klientas. Diskutuosime apie struktūrinius pokyčius, klientų patirties kultūrą, proaktyvios komunikacijos svarbą ir klientų pasitenkinimo indeksą, beje pranokstantį net Šiaurės Europos standartus.
Kaip „Vilniaus šilumos tinklams" pavyko keisti (gerinti) savo santykį su klientais, kas padėjo, o kas gal trukdė? Atsakymus išgirskite laidoje!
Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.
2025 m. gegužės 16 d.
2025 m. gegužės 15 d.
2025 m. gegužės 14 d.
2025 m. gegužės 09 d.
2025 m. gegužės 16 d.
2025 m. gegužės 08 d.
2025 m. balandžio 28 d.
Komentarai
Bendravimo taisyklės