Mūsų švietimo sistema dažnai kritikuojama dėl pernelyg griežtų apribojimų: pamokų trukmės, ugdymo programos, vadovėlių, parengtų pagal klases. Tačiau ar iš tiesų taip yra? Kiek tai priklauso nuo reglamentus skaitančiojo požiūrio? Kiekviena savivaldybės ir valstybinė mokykla turi galimybių ugdyti individualiai – tik kiek jų tuo pasinaudoja? Ko reikia, kad jos galėtų tai įgyvendinti?
Atsakymus į šiuos klausimus pateikia bei pavyzdžiais dalinasi lietuvių kalbos mokytoja, švietimo ekspertė, lektorė, įrankio „Scooolsy“ bendraautorė ir turinio vystytoja Julija Glinskė.
2025 m. gegužės 30 d.
2025 m. gegužės 26 d.
2025 m. gegužės 24 d.
2025 m. gegužės 22 d.
2025 m. gegužės 26 d.
2025 m. balandžio 28 d.
Komentarai
Bendravimo taisyklės