Paskambinkite į studiją

Kraunasi...

Turinio rinkodara: bandymas ne parduoti, o sudominti

11.16 Ketvirtadienis 10:05
Gintaras Gimžauskas

Lietuvoje turinio rinkodaros terminas pradėjo sparčiai populiarėti maždaug 2012-aisiais. Galbūt tai sutapo su besibaigiančia ekonomikos krize ir poreikiu ieškoti naujų kūrybiškų būdų patekti į vartotojų širdį, o gal ir technologijų tobulėjimas tuomet pasiekė tokį lygį, kai tapo kur kas paprasčiau ir pigiau įgyvendinti turinio rinkodaros projektus. Nors turinio rinkodaros reiškinys atrodo visai naujas, pažvelgus į istoriją galima pamatyti, kad jis gyvuoja jau seniai. Štai 1900 m. prancūzų padangų gamintoja „Michelin“ sukūrė „Michelin“ gidą – kasmet išleidžiamą knygą, kurioje pateikiamas geriausių restoranų ir viešbučių sąrašas. Kas pasikeitė nuo to laiko? Kaip atrodo šiuolaikinė turinio rinkodara? Kam ji skirta ir ką ji gali padėti pasiekti?

Į šiuos ir kitus klausimus laidoje atsakys rinkodaros agentūros „AdDrama“ įkūrėja ir vadovė Laura Domarkė bei ryšių su visuomene agentūros „VIP Communications“ projektų vadovas ir turinio rinkodaros žinovas Tomas Bagdonas.

Komentarai