Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Ir darbuotojai gali tapti įmonės įvaizdžio kūrėjais

2017-11-30, Ketvirtadienis 10:05
Gintaras Gimžauskas

Šioje laidoje kalbėsime apie socialinius tinklus. Tiksliau, apie tai, ką juose veikia bendrovių ar įstaigų darbuotojai ir kodėl tai gali būti naudingas darbdaviui.

Nemažai pažangių vadovų jau supranta, kad būtent darbuotojai yra tikrieji įmonės įvaizdžio advokatai, kurie dėl technologijų plėtros turi beprecedenčių galimybių reikšti mintis viešai ir taip daryti įtaką viešajai nuomonei. Tačiau net ir jiems kyla klausimas, kokia ta įtaka gali būti ir kokių pasekmių ji gali turėti.

Tad, ką reikėtų daryti, kad darbuotojai apie darbdavį socialiniuose tinkluose kalbėtų palankiai ar bent jau neskleistų neigiamos informacijos? Kaip išvengti situacijų, kai darbuotojo žinutė sukelia krizę? Kas yra tie tikrieji įtakos darytojai socialiniuose tinkluose?

Šiuos ir kitus klausimus padės nagrinėti socialinių medijų agentūros „Big Now“ vadovė Jarūnė Narkevičiūtė ir telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ socialinių medijų vadovas Robertas Šapalas.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai