Kodėl dalis startuolių nesulaukia sėkmės rinkoje? Jie skiria daug laiko ir pinigų produktams sukurti, tačiau niekas jų neperka. Investuotojai sako, kad jaunų verslų kūrėjai neretai patenka į spąstus: jie taip įsimyli savo idėją, kad pamiršta, kam ji skirta. Tokiems startuoliams nesvarbu, ar produktas tikrai atliepia vartotojų poreikius, ar jis sprendžia konkrečią problemą. O juk tai – mąstymo klaida, nes didžiausias investuotojas yra startuolio klientas. Ką reiškia ši klaida iš psichologinės perspektyvos ir kaip jos išvengti?
Laidoje dalyvauja Martynas Kandzeras, investuotojas, „Lietuvos verslo angelų tinklo - LitBAN" vienas iš steigėjų bei valdybos narys.
„Laidą „Ateities genas" rengia HAI lyderystės ir verslo vystymo institutas. Humaniška.Autentiška.Intelektualu."
2025 m. birželio 19 d.
2025 m. birželio 19 d.
2025 m. birželio 18 d.
2025 m. birželio 18 d.
2025 m. birželio 16 d.
2025 m. birželio 17 d.
2025 m. birželio 19 d.
2025 m. birželio 12 d.
2025 m. gegužės 26 d.
2025 m. balandžio 28 d.
Komentarai
Bendravimo taisyklės