Skaičiuojama, kad visoje Europoje yra apie 5 mln. karpininkų. Dalis šios žūklės entuziastų yra ne tik meškeriotojai, bet ir aktyvūs turinio kūrėjai, nuomonės formuotojai. Būtent tokius žvejus pasaulyje gerai žinomas sonarų gamintojas „Deeper" pakvietė į pirmąsias turinio kūrėjų varžybas „Deeper Fish Off 2023: Carp Masters". Žvejai iš net šešių skirtingų šalių pirmą kartą į Lietuvą, į Kintus, atvyko vieni su kitais susipažinti, bet ir pasivaržyti, kurti išskirtinį žūklės turinį, įvertinti karpių žūklės specifiką Lietuvoje.
Kokį įspūdį užsienio meškeriotojams paliko Lietuva? Kas namo grįžo kaip varžybų nugalėtojas? Kokią naudą žvejai gauna kurdami turinį socialiniuose tinkluose? Kodėl kai kurie prekės ženklai apsisprendžia dirbti drauge su turinį kuriančiais žvejais? Kaip prekės ženklai atrenka savo ambasadorius? Apie tai ir kur kas daugiau kalbamės su patyrusiu meškeriotoju ir „Deeper" ambasadoriumi Virginijumi Virbicku.
Laidą „Žuvys kalba“ pristato Deeper - išmanus sonaras žvejybai
Komentarai
Bendravimo taisyklės