Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
„Perplexity“ nenori konkuruoti su „Google“ – jie nori tapti naujuoju paieškos varikliu
2025-04-30, Trečiadienis
07:07
Šarūnas Dignaitis
„Perplexity“ generalinis direktorius Aravindas Srinivasas sako, kad jų naršyklė stebės viską, ką vartotojai veikia internete, kad parduotų „itin suasmenintą" reklamą bei planuoja tapti naujuoju populiariausiu paieškos varikliu.
Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais lietuviškoje platformoje Contribee arba Patreon.
Naujausi epizodai
Komentarai
Bendravimo taisyklės