Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Verslo kelionė: nuo nepasitikėjimo iki tarptautinės sėkmės

2024-04-12, Penktadienis 07:07
Eglė Gabrytė

Prieš beveik dešimtmetį šeimos verslas nustebino rinką inovatyviais produktais – įvairių lietuviškų uogų bei daržovių milteliais ir užkandžiais. Iš pradžių idėja klientams kėlė nepasitikėjimą ir nuostabą, kodėl jiems siūlomas maistas, kuris labiau tiktų astronautams? Tačiau „Urban food" įrodė savo vertę ir šiandien šiuos produktus mielai renkasi ne tik lietuviai, bet ir japonai, britai bei airiai.

Kaip įveikti pradinį nepasitikėjimą ir užaugti iki tarptautinio verslo? Ar šeimos nariams dirbant kartu pavyksta išvengti konfliktų?

Apie visą tai pokalbis su bendrovės „Kvalitetas", kuri vysto prekės ženklą „Urban food", vadove Gintare Lauce.

Projekto „Sėkmės receptai“ partneris „Noviti Finance“. „Noviti Finance“ sąžininga verslo paskola.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai