Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Kaip integruoti įmonės misiją, viziją ir vertybes įmonių rinkodaroje?
2019-10-24, Ketvirtadienis
14:35
Giedrius Juozapavičius
Apie tai, ar rinkodara yra strateginė vadybos sritis, kaip verslo strategija „kaskaduojasi“ į prekės ženklo ir rinkodaros strategijas, kas yra įmonės misija, vizija ir vertybės, kaip jos turėtų integruotis į rinkodaros taktiką, ir dar daugiau – kalbės Lineta Ramonienė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, „CRC Consulting“ vadovaujanti partnerė ir konsultantė.
Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais lietuviškoje platformoje Contribee arba Patreon.
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės