Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Ar su dirbtiniu intelektu sukurta reklama padeda parduoti daugiau?
2024-02-27, Antradienis
14:35
Giedrius Juozapavičius
Apie tai, kaip su dirbtiniu intelektu sukurta reklama veikia vartotojų ketinimus pirkti. Apie tai, kaip tokia reklama veikia požiūrį į prekės ženklus. Kodėl akademinė bendruomenė neria į dirbtinio intelekto sugeneruotų produktų poveikio tyrimus ir ne tik, kalbės Lineta Ramonienė, ISM docentė, įmonės „Kaip geriau“ vadovaujanti partnerė, ir Juozas Piekuras, vaizdo įrašų gamybos studijos „Zest“ įkūrėjas.
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės