Per pastaruosius ketverius metus Lietuvos žiniasklaidoje vos 6,5% žinučių apie švietimą buvo teigiamos. Tai – vienas iš daugybės faktų, kuriuos atskleidė nevyriausybinės organizacijos „Švietimas nr. 1" užsakymu atlikta „Mediaskopo" švietimo įvaizdžio analizė. Tyrimas rodo, kad viešajame naratyve švietimas dažniausiai pristatomas per krizes, nesutarimus ir problemas. Bet ar tai iš tiesų atspindi realybę? O gal ją formuoja?
Ką reiškia tokia komunikacija mokytojui, moksleiviui, politikui ar rinkėjui? Ar visuomenė iš viso suvokia švietimą kaip bendrą interesą? Ar mūsų sampratoje tai – tik tų, kurie jame „dirba" ar turi vaikų reikalas?
Apie tai ir dar daugiau kalbamės su žiniasklaidos analizės įmonės „Mediaskopas" vadove Jūrate Stankuviene ir Stebėsenos ir analizės skyriaus vadove Vilūne Kairiene.
Komentarai
Bendravimo taisyklės