Tiesiogiai uosto veikla sudaro apie 16 proc. šalies BVP, o su susijusiomis veiklomis, tokiomis kaip transportas, logistika ir kt., sudaro apie 22 proc. šalies BVP. Taigi uosto veikla reikšmingai veikia Lietuvą ir jos gyventojus, atitinkamai grandininę reakciją sukelia ir krizės, kurias patiria uosto ekonomika.
Kaip sekasi uosto ekonomikai, kaip ją ir mus veikia jai kylantys iššūkiai? Atsako Lietuvos laivų savininkų asociacijos vykdantysis direktorius Gintautas Kutka ir Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vykdantysis direktorius Robertas Valantiejus.
Laidą veda Lietuvos laisvosios rinkos instituto vyresnioji ekspertė Karolina Mickutė.
Laidą rengia Lietuvos laisvosios rinkos institutas
Komentarai
Bendravimo taisyklės