Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip kurti ir išlaikyti ryšį su klientu? 5 esminės taisyklės

07.08 Trečiadienis 11:35
Aušra Jurgauskaitė

Kaip suprasti, ko nori klientas ir ko jam reikia? Kuo rinkodaroje svarbios emocijos? Kokiomis 5 taisyklėmis verta vadovautis, kuriant ryšį su klientu? Kokių klaidų nereikėtų daryti?

Laidoje dalyvauja Vilniaus universiteto  Ekonomikos fakulteto lektorė, rinkodaros-kainodaros specialistė Indrė Radavičienė.

Laidą E. akademija verslui" pristato SEB banko „E.akademija“.

Komentarai


Naujausi epizodai