Paskambinkite į studiją

Kraunasi...

Kodėl Vilniaus reklama kiršina visuomenę?

08.10 Penktadienis 09:10
Darius Matas

„Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“, – ši savireklamos žinutė apie sostinę toliau kelia aistras. Reklama dar iki oficialios kampanijos pradžios sulaukė per 900 publikacijų užsienyje.

Pasak sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės, kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį: apie kampaniją praneša didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“, televizijos reportažą parengė naujienų agentūra „Reuters“.

Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas. Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį. Kampanija užkliuvo ir Vyriausybės kancleriui Algirdui Stončaičiui. Jis kreipėsi į merą Remigijų Šimašių klausdamas, ar tikrai toks sostinės pristatymas užsieniečiams tinkamas ruošiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui.

Laidoje dalyvauja: Lygių galimybių plėtros centro ekspertė Margarita Jankauskaitė, Vilniaus miesto tarybos narys Markas Adamas Haroldas, agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas, buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas.

Komentarai