Lietuvos gyventojų finansinio raštingumo žinios ir įgūdžiai vertinami kaip vidutinio lygio, o kas trejus metus atliekamas tarptautinis penkiolikmečių tyrimas (PISA) ir kitos apklausos rodo, kad šalies jaunuolių finansinis raštingumas dar per lėtai gerėja.
Spalio 5-osios, Tarptautinės mokytojų dienos proga, kalbame apie finansinio raštingumo svarbą ir iššūkius, su kuriais Lietuvoje susiduria mokytojai, moksleiviai ir tėvai. Kada turėtume pradėti mokyti vaikus finansinio raštingumo? Kokių sprendimų, skatinančių progresą šioje srityje, galime imtis dabar ir kas padės ugdyti finansiškai saugesnę kartą? O galbūt finansinio raštingumo terminas paseno ir yra per siauras šiandienos pasaulio kontekste?
Pašnekovai: Nacionalinės švietimo agentūros direktoriaus pavaduotoja Asta Ranonytė, Vilniaus jėzuitų gimnazijos paramos fondo vadovas Justinas Balbieris ir „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.
Komentarai
Bendravimo taisyklės