Švietimo, mokslo ir sporto ministerija pristatė ilgalaikį matematikos mokymosi gerinimo planą. Jo imamasi po to, kai daugiau nei trečdalis moksleivių pernai matematikos egzamino neišlaikė. Pasak ministrės Jurgitos Šiugždinienės, išanalizavus nepakankamų matematikos pasiekimų priežastis nustatyta, kas trukdo siekti geresnių rezultatų – tai yra per mažai dėmesio samprotavimui, mąstymo gebėjimų stiprinimui, orientavimasis į rutinines užduotis. Tad, siekiant geresnių rezultatų, planuojama tinkamai pritaikyti užduotis ir mokymo priemones, parengti užduočių banką, suteikti mokytojams galimybę tobulinti kvalifikaciją matematikos dalyko ir matematikos mokymo srityse, o patenkinamo lygio nepasiekę mokiniai bus papildomai konsultuojami. Šioms priemonėms iki 2027 metų planuojama skirti apie 30 mln. eurų. Ar tai išspręs problemą? Komentuoja žurnalo „Reitingai“ redaktorius Gintaras Sarafinas.
Antroje laidos dalyje – apie savaitgalį numuštą virš Jungtinių Valstijų skridusį kinų balioną ir to politines pasekmes. Kokios jos gali būti, svarsto Rytų Europos studijų centro direktorius Linas Kojala.
2025 m. gegužės 26 d.
2025 m. gegužės 24 d.
2025 m. gegužės 22 d.
2025 m. gegužės 26 d.
2025 m. balandžio 28 d.
Komentarai
Bendravimo taisyklės