Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kokį verslininkų įvaizdį formuoja žiniasklaida ir kas už to slypi

2018-09-07, Penktadienis 10:10
Ingrida Stankevičienė, Edita Marciulevičienė

Šią vasarą turėjome puikių renginių, tokių kaip Pasaulio lietuvių jaunimo susitikimas ir Dainų šventė, kurie davė progų pamatyti Lietuvos viešąją erdvę kai kurių į užsienį išvykusių tėvynainių akimis.

Šįkart išskirtinė tema apie tai, koks verslininko įvaizdis yra susiformavęs Lietuvoje, kaip šiame procese dalyvauja žiniasklaida ir su kokiomis pasekmėmis susiduria visuomenė, t. y. mes. O kiekvienas iš mūsų artėjant rinkimams atsiduriame manipuliacijų taikinyje. Nejučiomis mums pasąmonėje formuojama nuomonė apie įvairias mūsų visuomenės dedamąsias: verslininkus, politikus, medikus, mokslininkus ir t.t. Kaip tai vyksta? Kokiu tikslu? Kas ir kokiomis priemonėmis tai daro?

Sąmoningai susivokti situacijoje bandysime kartu su verslininku ir laidos autoriumi Augustinu Rakausku.

Daugiau informacijos panašiomis temomis ieškokite Augustino Rakausko knygoje „Globali jausmo proto dvasia“ ir www.jausmoprotas.lt.
Laida transliuojama kas antrą penktadienį 10.10 val. Kartojama kiekvieną šeštadienį 17 val.

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai