Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Neuromarketingas: vartotojo pažinimas ar manipuliacija?
2019-05-02, Ketvirtadienis
11:05
Darius Matas
Vis plačiau pasaulyje taikomi neuromarketingo tyrimai. Tai padeda sukurti prekės ženklus ar produktus, kurie sukeltų vartotojui tam tikras emocijas. Kiek tiksliai jas galima nuspėti? Ar nekyla rizika, kad bus manipuliuojama vartotojo jausmais?
Laidoje dalyvauja „Kurk Lietuvai“ projektų vadovė, mokslų daktarė, dirbusi neurorinkodaros ir vartotojų psichologijos srityse Dalia Bagdžiūnaitė.
Prenumeruoti
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės