Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip žinoti, kad verslas tik dedasi tvariu?

2020-01-16, Ketvirtadienis 11:05
Aistė Čiučiurkaitė

Kaip paaiškėjo po „Grigeo Klaipėda“ skandalo, aplinkosauga ir tvarumas yra ne tik socialinė įmonių atsakomybė ar pasirinkimas. Tai ir efektyvumas, reputacija klientų ir investuotojų akyse. Vis dėlto, iškilo tragikomiškas paradoksas – „Grigeo“ gaminama produkcija ženklu „Grite“ žymima „Ecolabel“, nors įmonė ne vienerius metus pylė nuotekas į Kuršių marias.

Pašnekovės: Valda Chošnau, tvaraus verslo ekspertė ir Lina Šleinotaitė-Budrienė, aplinkosaugos konsultacijų ekspertė.

Laidą „Verslo pulsas“ pristato Socialinės apsaugos ir darbo ministerija kartu su partneriais įgyvendindama projektą „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ kuris finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai