Kaip paaiškėjo po „Grigeo Klaipėda“ skandalo, aplinkosauga ir tvarumas yra ne tik socialinė įmonių atsakomybė ar pasirinkimas. Tai ir efektyvumas, reputacija klientų ir investuotojų akyse. Vis dėlto, iškilo tragikomiškas paradoksas – „Grigeo“ gaminama produkcija ženklu „Grite“ žymima „Ecolabel“, nors įmonė ne vienerius metus pylė nuotekas į Kuršių marias.
Pašnekovės: Valda Chošnau, tvaraus verslo ekspertė ir Lina Šleinotaitė-Budrienė, aplinkosaugos konsultacijų ekspertė.
Laidą „Verslo pulsas“ pristato Socialinės apsaugos ir darbo ministerija kartu su partneriais įgyvendindama projektą „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ kuris finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.
Komentarai
Bendravimo taisyklės