Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Neigiami atsiliepimai. Ar restorano svečias visada teisus? II dalis
2022-03-30, Trečiadienis
12:05
Justina Gedgaudaitė
Ar restorano svečias visada teisus ir ką daryti gavus prastą atsiliepimą? Kaip restoranui kurti pridėtinę vertę ir prisijaukinti lojalius klientus? Apie tai kalbamės su Jurgita Kiere, svetingumo verslo eksperte ir praktike, BOH restoranų konsultavimo įmonės bendraįkūrėja.
Prenumeruoti
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės