Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Neigiami atsiliepimai. Ar restorano svečias visada teisus? II dalis

2022-03-30, Trečiadienis 12:05
Justina Gedgaudaitė

Ar restorano svečias visada teisus ir ką daryti gavus prastą atsiliepimą? Kaip restoranui kurti pridėtinę vertę ir prisijaukinti lojalius klientus? Apie tai kalbamės su Jurgita Kiere, svetingumo verslo eksperte ir praktike, BOH restoranų konsultavimo įmonės bendraįkūrėja.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai

stop113 Citata
2024 m. balandžio 18 d.