Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip maištaujančiam verslininkui maistas tapo platforma politinėms idėjoms komunikuoti?

2018-09-06, Ketvirtadienis 16:05
Rima Aukštuolytė

Verslininkas, kūrybinių idėjų autorius Dominykas Čečkauskas Prancūzijoje studijavo politikos mokslus, įgijo bakalauro laipsnį, bet baigti magistro studijas sutrukdė atrasta nauja erdvė – darbas už baro. Tokie buvo jo pirmieji žingsniai gastronominiame pasaulyje, o šiuo metu verslininkui priklauso amerikietiškas barbekiu (BBQ) tradicijas puoselėjančių restoranų tinklas, su bendraminčiais vasaros pabaigoje jis inicijavo turgaus Vilniaus stoties rajone subūrimą.

„Norėjosi sujungti visus šiame rajone esančius verslus – suburti bendruomenę, stiprinti gastronomijos kultūrą, skatinti žmones ir verslą imtis sudėtingų sprendimų. Kitaip tariant, užuot vykus į prekybos centrus, ieškoti unikalių vietinių, sezoninių produktų“, - sako D. Čečkauskas.

Jis teigia turintis aiškius reikalavimus, ko nori iš maisto, bet nesilaikantis elitistinio požiūrio: „Kokybiškas maistas turi būti prieinamas visiems, jis turi būti demokratiškas.“

Kaip verslas ir socialiniai tinklai tapo priemone politinėms idėjoms komunikuoti? Kas nutinka, kai svarbu ne pasiekti rezultatą, o mėgautis procesu? Kodėl svarbu domėtis maisto kilme ir socialine puse? Kodėl jaunosios kartos atstovams nelengva pristatyti lietuvišką virtuvę? Kas laukia lietuviškų bulvinių patiekalų?

Į šiuos ir daug kitų klausimų atsakymų ieškosime ketvirtadienį 16:05 val. laidoje „Skonio iššūkis“.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai