Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Micro, mega ir virtualūs influenceriai: visiems dar reikia daugiau kokybės

2019-02-14, Ketvirtadienis 10:06
Lukas Keraitis

Internete besireiškiantys nuomonės formuotojai yra šio dešimtmečio fenomenas, kuriam atsirasti leido socialiniai tinklai. Jei anksčiau mokyklinukai norėjo būti gaisrininkais, kosmonautais ar mokytojais paklauskite jų apie ateities planus dabar – tikrai atsiras norinčių būti Influenceriais.

Kokias klaidas dažniausiai daro pradedantieji influenceriai? Ko iš jų tikisi prekių ženklai? Kaip atrodo darbas su žymiausiais nuomonės lyderiais ir kas yra virtualūs influenceriai? Kokių kategorijų ifluencerių Lietuvoje dar trūksta?

Pašnekovė – Laura Aleksandravičė, reklamos agentūros influenceriai.lt vadovė.

Laidą remia vaizdo stebėjimo sistemos HIKVISION. Išmanus žvilgsnis į verslo saugumą. Daugiau informacijos www.hikvision.lt.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai

stop113 Citata
2024 m. balandžio 18 d.