Penktadienį pranešta, kad Klaipėdos valstybinis jūrų uostas reikalauja, jog būtų imtasi papildomų priemonių miesto dulkėtumui mažinti ir siūlo drėkinti ir valyti technologinius bei pravažiuojamuosius kelius, taip pat „Vitės“ kvartalo gatves.
Pasak „Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos“ vadovo Vytauto Kauno, gali būti, kad jų kompanija prisidėjo prie bendro miesto taršos fono, kurį paskatino ir sausra.
Pirmadienį Vyriausybėje sušauktas posėdis situacijai dėl oro taršos Klaipėdos mieste aptarti.
Leistina kietųjų dalelių koncentracijos norma pagal galiojančius įstatymus šiuo metu yra 50 mikrogramų kubiniame metre. Nuo šių metų sausio Šilutės plente bei Bangų gatvėje ši riba buvo peržengta net 50 kartų: 10 kartų Bangų gatvėje ir net 40 Šilutės plente.
Dėl ko kyla tarša Klaipėdoje, kas nutarta Vyriausybėje ir kaip ketinama mažinti taršą klausiame Aplinkos apsaugos departamento prie Aplinkos ministerijos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Kairio.
Komentarai
Bendravimo taisyklės