Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Senasis CMO mirė, kokio reikia naujo?

2019-04-16, Antradienis 14:35
Giedrius Juozapavičius

Apie naujus CMO įgūdžius, marketingo ateitį, personalizaciją, kuri keičia segmentaciją, apie žinutės transliacijos eros pabaigą, medijos fragmentaciją, didžiųjų duomenų įdarbinimą, dvipusį dialogą su klientu ir mainus, kai už dėmesį pasiūloma pramoga su kūrybišku turiniu. Apie tradicines agentūras, nespėjančias su laiku ir verslo poreikiais ir tai, kodėl save reikia atleisti iš darbo kiekvienų metų gale – pasakoja TELE2 marketingo direktorius Mindaugas Savickas.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai