Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Ribojimai ir draudimai – apynasris ar naujos galimybės rinkodarai?

2019-04-02, Antradienis 14:35
Giedrius Juozapavičius

Apie tai, kaip įvedus reklamos ir pardavimo ribojimus keičiasi rinkodaros strategija ir taktinių veiksmų planai, media kanalų miksas ir prekės ženklo įvaizdžio kūrimas ir formavimas.

Apie vertės kūrimą, tvaraus verslo atsakomybę, šviežius apdovanojimus, hobį po darbo ir dar daugiau, pasakoja „Volfas Engelman“ marketingo vadovas, Metų CMO 2019, Mantas Matukaitis.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai