Kaip gali mokykla tapti vieta, pelnytai vadinama antraisiais namais, kuriuose asmenybė augtų ir kurtų ir veržtųsi tobulėti pati, neverčiama?
Receptas turi labai daug sudėtinių dalių – tai mokytojai, mokymo programos, papildomų užsiėmimų galimybė ir taip toliau, tačiau šioje laidoje kalbėsime apie labai apčiuopiamą mokymo proceso elementą – vietą, kurioje mokymasis vyksta.
Kokią reikšmę mokymuisi turi mokyklos architektūra? Kaip mokyklos pastatas, jo aplinka, atskiros klasės, salės, kabinetai gali pakeisti mokymosi procesą į gera?
Apie tai kalbėsimės su Kembridžo universiteto Švietimo fakulteto lektore Catherine Burke.
Laidą rengia Lietuvos architektų sąjunga
Laidą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas
Komentarai
Bendravimo taisyklės