Daugybė žmonių Lietuvoje ir visame pasaulyje svajoja apie tai, kad jų sukurti vaizdo įrašai socialiniuose tinkluose ar „YouTube“ platformoje sulauktų didelio susidomėjimo. Agnė Juškėnaitė žino formulę, kaip pritraukti auditorijos dėmesį ir ne kartą yra sukūrusi video siužetus, kurie surinko 100 ar net 200 tūkst. peržiūrų. Tačiau tokio dėmesio ji nelaikė tikrąja sėkme ir sąmoningai pasirinko kitą tematiką, o tuo pačiu nurėžė didžiąją jos vaizdo įrašus žiūrėjusios auditorijos dalį. Kodėl?
Atsakymas į šį klausimą ir pokalbis apie kitus svarbius ar net sudėtingus charizmatiškos turinio kūrėjos gyvenimo dalykus – šioje „Puikių pralaimėjimų“ laidoje.
Komentarai
Bendravimo taisyklės