Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kas slypi už viešųjų ryšių agentūrų durų?

05.26 Ketvirtadienis 09:07
Raigardas Musnickas

Žiniasklaidos erdvėje, be žurnalistų, portalų, televizijos, radijo ir kitų komunikacijos priemonių, dažnai girdime ir matome viešųjų ryšių agentūrų, komunikacijos įmonių vardus. Neretai viešųjų ryšių ekspertai, komunikacijos specialistai atlieka tam tikrą žiniasklaidos vaidmenį: komentuoja politikų veiksmus, aiškina valstybės įvykius, vertina krizines situacijas. Dažnai komunikacijos įmonėms vadovauja arba jose dirba buvę žurnalistai.

Koks viešųjų ryšių įmonių sąlytis su žiniasklaida ir su valstybės valdymo reikalais? Kiek komunikacijos ekspertai atlieka pilkųjų kardinolų vaidmenį? Kodėl žurnalistai meta savo tiesioginį darbą ir ima dirbti viešųjų ryšių srityje?

Laidoje diskutuoja komunikacijos įmonės vadovas Aistis Zabarauskas ir komunikacijos įmonės atstovė Rūta Slušnytė.

Laidą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas

srtrf logo155

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai