Žiniasklaidos erdvėje, be žurnalistų, portalų, televizijos, radijo ir kitų komunikacijos priemonių, dažnai girdime ir matome viešųjų ryšių agentūrų, komunikacijos įmonių vardus. Neretai viešųjų ryšių ekspertai, komunikacijos specialistai atlieka tam tikrą žiniasklaidos vaidmenį: komentuoja politikų veiksmus, aiškina valstybės įvykius, vertina krizines situacijas. Dažnai komunikacijos įmonėms vadovauja arba jose dirba buvę žurnalistai.
Koks viešųjų ryšių įmonių sąlytis su žiniasklaida ir su valstybės valdymo reikalais? Kiek komunikacijos ekspertai atlieka pilkųjų kardinolų vaidmenį? Kodėl žurnalistai meta savo tiesioginį darbą ir ima dirbti viešųjų ryšių srityje?
Laidoje diskutuoja komunikacijos įmonės vadovas Aistis Zabarauskas ir komunikacijos įmonės atstovė Rūta Slušnytė.
Laidą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas
Komentarai
Bendravimo taisyklės