Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Orientuotis į plėtrą užsienyje ar didinti produktų įvairovę vietos rinkoje?

2021-11-10, Trečiadienis 11:05
Eglė Gabrytė

Tik pradėjus verslą, dažnas džiaugiasi staigiu augimu. Tačiau jam sustojus, kyla klausimas, o ką daryti toliau? Kaip pamatyti neišnaudotą potencialą? Kaip išspręsti dilemą – orientuotis į plėtrą užsienyje ar didinti produktų įvairovę vietos rinkoje? Kokio požiūrio ir taikomų metodų galime pasimokyti iš startuolių?

Laidoje dalyvauja vestuvių planuotoja ir moterų bendruomenės „She is Glowing" įkūrėja Dovilė Urbanaitė bei natūralią kosmetiką gaminančios bendrovės „Kosmetikos laboratorija" vadovė Rūta Gvazdaitienė.

 

Laidą „Kiekvienas gali" pristato Swedbank.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai