Praėjusią savaitę Vyriausybė patvirtino atnaujintą Nacionalinio oro taršos mažinimo planą, kuriame siekiama Lietuvoje pereiti prie mažiau taršių transporto priemonių. Kol kas daugiausia diskusijų kelia siekis nuo 2027 metų riboti Euro 4 ir žemesnių emisijos klasių transporto priemonių registravimą. Taip pat plane siūloma nuosekliai didinti akcizus gazoliams, akmens angliai ir kitam iškastiniam kurui.
Tad kokius vyriausybės prioritetus atskleidžia šis sprendimas? Ar reikia automobilių taršą sieti su jų amžiumi?
Antroji laidos tema: kaip karo Ukrainoje eigą gali pakeisti sprogimai Kryme?
Diskutuoja: aplinkos viceministrė Raminta Radavičienė, Vilnius Tech universiteto Automobilių inžinerijos katedros vedėjas Saugirdas Pukalskas, saugaus eismo ekspertas dr. Vigilijus Sadauskas, MRU politologas ir LRT bendradarbis Alvydas Medalinskas, atsargos pulkininkas, Gynybos paramos fondo vadovas Vaidotas Malinionis.
Komentarai
Bendravimo taisyklės