Vienkartinis automobilių taršos mokestis jį susiejant su išmetamu anglies dvideginio kiekiu jau ruošiamas įgyvendinti. Taršiomis mašinomis įvardijamos tos, kurių benzininiai a) dujų variklio CO2 išmetimai viršija 130 g/km, ir dyzelininio variklio CO2 išmetimai viršija 115 g/km. Pagal išmetimus nustatomas dydis galėtų siekti nuo keliasdešimties eurų iki 1400 eurų.
Koks šio mokesčio tikslas: pakeisti automobilių naudotojų įpročius, tausoti atmosferą, įgyvendinti įsipareigojimus ES ar surinkti daugiau įplaukų į biudžetą?
Diskutuoja Aplinkos ministerijos tarnautojas Aidas Juozapaitis, Seimo Aplinkos komiteto nariai Simonas Gentvilas ir Linas Balsys, „Swedbank“ ekonomistas Nerijus Mačiulis, „Delfi Auto“ redaktorė Dina Sergijenko, „BRC autocentro“ pirkimų vadybininkas Paulius Klemka.
Komentarai
Bendravimo taisyklės