Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Ar reikia griežtinti pavėžėjų veiklą Lietuvoje?

2019-06-12, Trečiadienis 13:05
Darius Matas

Seimo Ekonomikos komitetas pritaria Kelių transporto kodekso pataisoms, kuriomis ketinama griežtinti pavėžėjų veiklą. Pataisas parengusi Susisiekimo ministerija tikisi, kad nauji reikalavimai pavėžėjams leis šią veiklą išskaidrinti ir surinkti daugiau mokesčių.

Pakeitimai numato, kad pavėžėjais galės dirbti tik žmonės, dirbantys su kuria nors keleivių vežimo įmone, juos bus galima išsikviesti specialiomis programėlėmis. Jie privalės būti įregistravę individualią veiklą ir turėti ne mažesnį kaip dvejų metų metų lengvojo automobilio vairavimo stažą. Atsiskaityti su pavėžėjais grynaisiais taip pat siūloma drausti.

Pavėžėjais negalės dirbti asmenys turintys mokestinių nepriemokų valstybei biudžetui bei nesantys nepriekaištingos reputacijos – nuteisti už baudžiamąjį nusižengimą arba už sunkų ar labai sunkų nusikaltimą ir teistumas nėra išnykęs ar panaikintas, piktnaudžiauja alkoholiu, narkotikais.

Laidoje dalyvauja: Seimo narys Jurgis Razma, pavėžėjimo paslaugų platformos „Bolt“ vadovas Lietuvoje  Andrius Pacevičius, Susisiekimo ministerijos Kelių transporto skyriaus specialistas Marius Pakėnas, Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis, „eTAKSI“ platformą valdančios bendrovės „Oryo“ vadovas Laimonas Žmuidinavičius, Seimo narys Eugenijus Gentvilas.

xx242

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai