Lietuva – tranzito šalis, bet savo keliais nebėra kuo didžiuotis. Nueinantis susisiekimo ministras Rokas Masiulis po šalies kelių audito paskelbė: 59 proc. mobilioje laboratorijoje ištirtų kelių yra blogi. Šią savaitę jis įvardijo ir kaltininkus – tai nesąžiningos kelių tiesimo bendrovės, kurios klastoja kelio dangos parametrus.
Anksčiau didžiavomės, kad Lietuvos keliai yra geresni negu kaimyninėse Latvijoje ir Lenkijoje. Ar šitoks vertinimas tėra mitas?
Diskutuoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Vitalijus Andrejevas, Kelių tyrimo instituto direktorius, VGTU profesorius Audrius Vaitkus, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Rimvydas Gradauskas, asociacijos „Linava“ prezidentas, buvęs Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas ir Mykolo Romerio universiteto baudžiamosios teisės profesorius Raimundas Jurka.
Komentarai
Bendravimo taisyklės