Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

„Rail Baltica“ diktuos naujas keliavimo madas

2019-10-29, Antradienis 09:10
Raigardas Musnickas

Praėjusio amžiaus 9-ajame dešimtmetyje atkūrus Baltijos šalių nepriklausomybę gimė idėja atstatyti tiesioginį geležinkelių susisiekimą su Vakarų Europos valstybėmis. Lietuva, Latvija ir Estija priėmė sprendimą nutiesti naują Europinio standarto 1435 mm vėžės pločio geležinkelį, kuris sujungtų Baltijos šalis su vakarų Europos valstybėmis.

Šiuo metu projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai Suomija. „Rail Baltica“ linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių, Varšuvą. „Rail Baltica“ yra pripažintas ypatingos valstybinės svarbos projektu. Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ yra projekto „Rail Baltica“ vykdytoja Lietuvoje, atsakinga už europinio geležinkelio infrastruktūros statybas šalyje.

Prognozuojama, kad nuo 2030 metų „Rail Baltica“ keleiviniai traukiniai tarp Varšuvos ir Talino kasmet perveš virš 4,5 mln. keliautojų. Tikimasi, kad greitieji keleiviniai traukiniai ne tik į Baltijos šalis pritrauks naujų turistų iš užsienio, bet koreguos ir Lietuvos gyventojų keliavimo įpročius.

Laidoje dalyvauja UAB „LG keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys, AB „Lietuvos geležinkeliai“ Rail Baltica koordinavimo skyriaus direktorius Arenijus Jackus ir judumo ekspertė dr. Kristina Gaučė.

Laidą pristato Rail Baltica projektas. Projektas bendrai finansuojamas naudojantis Europos Sąjungos Europos infrastruktūros tinklų priemone.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai

stop113 Citata
2024 m. balandžio 18 d.