Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kodėl ploninami Lietuvos keliai?

2017-05-29, Pirmadienis 13:05
Aurimas Perednis

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis pareiškė, kad iki šiol rangovai legaliai galėdavo kelio dangą paploninti net 10 centimetrų ir taip sutaupyti bei daugiau uždirbti. Anot jo, tiesiant 1 kilometrą kelio, jie teisėtai galėdavo pasisavinti apie 60 tūkst. eurų. 

„Mūsų keliai turi tarnauti ne mažiau kaip 20 metų be jokio remonto. Pradėjome aiškintis, kodėl jie tiek netarnauja, kodėl keliai tvarkomi gerokai anksčiau, pradėjo aiškėti, kad jų gyvavimo terminas tiesiogiai susijęs su sluoksnių storiais. Vietoj to, kad tiestume naujus kelius, grįžtame prie tų pačių kelių“, – LAKD vadovas E. Skrodenis.

Kelių įmones vienijančios asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas atmeta ministro kaltinimus, neva iki šiol rangovai darbus atlikdavo nekokybiškai ir dėl to daugiau uždirbo. Rimvydas Gradauskas tokius ministro teiginius vadina melu.

Tris kartus griežtėja reikalavimai kelių tiesimui, tai numato gegužę įsigaliojęs valstybinės reikšmės kelių kokybės kontrolės standartas, tad kompromisų ir piktnaudžiavimo šiame sektoriuje daugiau nebebus, pareiškė susisiekimo ministras Rokas Masiulis. Naujuose reikalavimuose leistinas
kelio dangos svyravimas bus 3,4 cm.

Laidoje dalyvauja: Susisiekimo ministras Rokas Masiulis, asociacijos „Lietuvos kelia“ vadovas Rimvydas Gradauskas, Lietuvos automobilių ir kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis, Vilniaus Miesto ūkio departamento vadovas Virginijus Pauža, VGTU Kelių katedros vedėjas dr. Virgaudas Puodžiukas.

.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai

stop113 Citata
2024 m. balandžio 18 d.